Konferencja Lesonal GT-nowoczesne partnerstwo

 

​Dnia 7 października 2014 roku, w Ośrodku Szkoleniowym AkzoNobel w Pruszkowie, miała miejsce konferencja zatytułowana „Lesonal GT – nowoczesne partnerstwo”.


Przybywających gości zaskoczyła niecodzienna sceneria ośrodka szkoleniowego, który na ten dzień przybrał niebiesko-granatowe barwy marek Lesonal i AkzoNobel. Wyjątkową atmosferę podkreślił występ artystów z zespołu Marka Sułka, będący doskonałą ilustracją wartości firmy. Celem konferencji była promocja marki Lesonal, należącej do AkzoNobel oraz prezentacja wyjątkowej technologii Lesonal WB GT, pozwalającej na znaczne skrócenie czasu naprawy.

Podczas konferencji przedstawiony został również nowy, wyłączny partner handlowy technologii Lesonal WB GT – firma Primakolor Car Refinishes Sp. z o.o.

W czasie prezentacji marki Lesonal, Tomasz Loose, Dyrektor ds. Sprzedaży VR Premium Centralna Europa/ Rosja, podkreślił, że jest to marka premium o ponad 150-letniej tradycji, marka posiadająca kompletny asortyment produktów oraz aprobaty techniczne największych producentow OEM. Sławomir Bugajski, Dyrektor Techniczny Regionu Europa Wschodnia, Południowa i Afryka, natomiast, przedstawił najważniejsze zalety systemu WB GT: znaczne skrócenie czasu naprawy (nawet o 59 min.!), łatwość stosowania, uniwersalność oraz idealne dopasowanie kolorystyczne.

Doskonałą ilustracją wyjątkowości systemu GT był film porównujący lakierowanie tradycyjną metodą oraz naprawę z użyciem nowych, innowacyjnych produktów technologii WB GT. Po  skończonej części oficjalnej, zaproszeni goście mieli możliwość zobaczyć efekty ukazanej w filmie naprawy.  W kabinie lakierniczej wyeksponowano pojazd lakierowany w materiale filmowym, była również możliwość rozmowy ze specjalistą technicznym, przygotowującym pokaz – Markiem Wielądkiem.

Ważną częścią eventu było przedstawienie nowego, wyłącznego partnera handlowego AkzoNobel, firmy Primakolor Car Refinishes, której przedstawiciele: Rudolf Jacobs - Prezes, Jacek Malczyk – Wiceprezes, Wojciech Skowroński – Wiceprezes oraz Anna Prochaczek – Udziałowiec, omówili cele firmy oraz strategię rozwoju marki Lesonal WB w Polsce.

Konferencja, brawurowo poprowadzona przez dziennikarkę Agatę Konarską, zakończyła się pamiątkowym zdjęciem oraz wspólnym lunchem.